fredag den 26. oktober 2007

Link til mine egne værker lagt ud i højre side.

Nu er oprydningen igang.... jeg har fået lavet et link ude i højre side til fotografier af mine malerier og mine papirskåle som er lagt på Flickr.......og så lige et par fotografier ude i højre side som en appetitvækker....
Har endelig fået min stemme tilbage efter 5-6 dage næsten uden stemme(virus)...der er dog stadig lidt krummer på stemmen tilbage.....heldigt at man ikke bruger stemmen her på bloggen..

Venlige tanker Anita

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er altså vild med "The african house" men det har jeg nok sagt. Men aldrig for tit. God weekend baby

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hejsa "Kontorbaby" !

Ja jeg tænkte på dig, da jeg kaldte billedet for "The african house"...holder også selv meget af det...har det hængende i mit køkkenalrum....har ikke noget digitalkamera i øjeblikket..må låne...så jeg kan få taget flere billeder af mine ting og lagt på bloggen/Flickr...
Venlige tanker fra Anita

Lotte Klemens Thomhave sagde ...

Hey hey, hvor er det smart at have fotos publiceret på flickr, og derefter linke til dem hver især!