søndag den 11. november 2007

Naturen......mod vinter...inspiration...



Lige siden jeg havde et vikariat i en naturbørnehave, har jeg været helt vild med disse afgnavede kogler....jeg kigger tit efter dem, når jeg går tur i skoven...og ja..jeg er nok egentlig begyndt at samle lidt på dem...jeg synes de er så smukke...er det egernet, der har gnavet,så er de mere grove ...er det mus, så er de så fint pillede...de her er vist gnavet af egern...



Jeg har en del krukker med forskellige planter stående ude foran huset....her en slags jordbærplante, jeg har fået foræret.....det er nok det nærmeste jeg har som endnu er i blomst....der er stadig lidt lyserøde blomster tilbage i denne.....ellers går det jo mod efterår/vinter er det vel nærmest....
Men hver årstid har sine særpræg.....så nu kan jeg nyde de brune og grønne og sorte farver .......og så har jeg en cornelbusk i baghaven som har knaldrøde grene om vinteren....cornelbusken har også inspireret mig til papirskåle og til billeder(klik)...

Ingen kommentarer: