onsdag den 19. december 2007

Juletræ....

De sidste tre år har mit juletræ været specielt...måske en smule trendy....stilen har i hvertfald været vist i Femina for nogle år siden.....

Træet er på naturlig måde blevet meget praktisk for mig og det rum det skal stå i........træet er på højde med mig selv og den øverste fjerdedel ser ganske almindelig ud....men så er resten faktisk helt tomt for grene...kun stammen er tilbage..helt bar uden andet end et par smågrene med lidt gran på som sidder helt tæt inde ved stammen...som en slags rest af en eller anden slags......årsagen til træets form er rådyrene, der går og gnaver på træerne.

Men jeg er ret glad for det.....jeg har faktisk arrangeret mit julepynt efter denne juletræstype...lange bånd i julepynten, så det hænger i de nederste grene og hænger temmelig frit...så man kan se det..det er da praktisk.....man kan se ret meget af det, for det hænger bare frit fremme og pynter smukt...det bliver ikke skjult af dumme grangrene...

Ingen stjerne på....bare den fine top af gran ( har prøvet at sætte stjerne på,men den var så tung at hele toppen hang i en bue nedad..med stjernen pegende nedad mod gulvet....så..).......jeg synes det er lige som det skal være...

Sorry ! jeg ville gerne have taget et billede af det, men mit lånte kamera er desværre hos ejeren...måske kan jeg låne et og nå at tage et billede inden træet bliver smidt ud igen....går faktisk og hygger mig ret meget, når jeg kommer hjem fra arbejde og kigger på træet, der står ved siden af brændeovnen i mit køkken-alrum.......mere julepynt tror jeg ikke der skal være i år...

Ingen kommentarer: