torsdag den 6. december 2007

Kunsthåndværkermarked på Kochs skole i Århus...lørdag d. 8. December 10-17

Jeg skal deltage i et kunsthåndværkermarked/Julemarked på Kochs Skole, Trøjborg i Århus her på lørdag d. 8. December fra 10-17.



Jeg er ved at forberede mig til opstillingen af min bod....hvordan skal den være rent æstetisk....hvordan skal underlaget være..prisskilte...hvilke ting skal jeg tage med.......hvor mange podier får jeg til mine papirskåle ?




Her på siden vil du se nogle af de papirskåle jeg har valgt at tage med....men jeg vil tage en del med.....



Men hvordan finder du Kunsthåndværkermarkedet/Julemarkedet ?

klik: Kochs skole

Andre deltagere:

AcubA...Tasker...Annette Ankerlund

Morell og Tudse...smykker

Keramiker Lisbeth Kristensen

Orla Jørgensen... Vævede kurve

Jane Klostergaard...keramik

og en del flere....

Du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi....

5 kommentarer:

Benny sagde ...

Hvorfor har de dog lagt Århus så langt væk? ØV!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Ja Benny...det kunne være rigtig sjovt,hvis du kom og kiggede..og du kunne jo rigtig komme hen til boden og spørge mig ud..og jeg ville ikke vide,hvem du var....men du ville vide,hvem jeg var....men ærligt..det kunne da være rigtig hyggeligt!!!

De venligste tanker fra Anita

Anonym sagde ...

Hvorfor kan jeg ikke, er på tur på Sydfyn denne weekend. Øv..Håber du får et godt julemarket.
God weekend Kontorchefen.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Tak for kommentaren...Jeg håber også det bliver en god dag....da det kun er lørdag...ja så har jeg stadig noget af weekenden tilbage og føler at jeg har haft weekend...sådan tror jeg ikke du har så mange af ?......men det er selvfølgelig også fedt at være ude at spille for det meste...mon det er det du skal på sydfyn i weekenden ? Anyway...tak for de pæne ord og også en rigtig god weekend til dig.....

De venligste tanker fra Anita

Mcklemens sagde ...

De nye skåle er utrolig flotte, tak for kigget!