lørdag den 8. december 2007

Stemningsbilleder fra Kunsthåndværker-/julemarked på Kochs skole i Århus lørdag d. 8. Dec.

Der var mange besøgende hele dagen og de kom i en jævn strøm...det var rigtig hyggeligt at tale med de forskellige mennesker, der kom hen til boden og kiggede på mine papirskåle.
Det var også hyggeligt at tale med de andre deltagere og se deres spændende kunsthåndværk m.m.



Orla Jørgensen havde sine flotte vævede kurve med i flere forskellige farver...nogle havde indvævede figurer...bl.a. små fugle af mahogny...cirkler af polerede okseknogler.



Jeg havde en del af mine papirskåle på nogle podier, der stod ude midt på gulvet. Resten havde jeg stående på bordet, der udgjorde min bod. Jeg havde lavet små prisskilte på sort karton.



Lone Ejg Lyngbak syr børnetøj og præsenterede nogle rigtig søde uldjakker.



Gunnor Næsvold solgte hjemmelavet konfekt og kager.....jeg købte mig en pose småkager....med Varlrhona chokolade i og nogle med masser af ingefær....spiste dem mens dagen skred frem og fik ingen med hjem....de var rigtig gode. Margrete Helbo ( i grøn jakke) havde sin bod ved siden af og hun solge egne håndstrikkede sokker....de var flotte...hun sad og færdiggjorde et par med masser af mønstrede striber i mange forskellige farver..det må have taget tid......der var både til børn og voksne...også nogle flotte i mørkegrå med mørkerøde striber...



Morell og Tudse solgte smykker.....og der var godt besøgt dagen lang...der var bl.a. mange flotte øreringe med forskellige sten....



Keramiker Lisbeth Kristensen fra Åbyhøj har bl. a. lavet disse dejlige krus..de ligger rigtig godt i hånden....der var rigtig mange ting....tallerkener..skåle m.m.



Annette Ankerlund fra Århus sælger nogle utroligt flotte tasker under navnet AcubA tasker.....bl.a. denne her...de er bare så elegante og smukt udført...



Jane Klostergård laver keramik og havde bl.a. disse små skåle til salg..men der var også firkantede krukker med låg.....keramikhjerter...



Dorte Bach laver bl. a. luffer og små børnesko i sælskind....og forrest har hun bearbejdet sælskindet så det fremtræder som et leopardplettet penalhus.

Dorte Bach havde en meget stemningsfuld bod med levende lys og lyskæde...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej hvor er jeg bitter over at jeg ikke kom til din juleudskilling, smukke ting. Du må endelig skrive næste gang du skal ud for at udstille.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Bruunp !

Tusind tak skal du have....det vil jeg absolut gøre..tak for interessen....

Venligste juletanker Anita

Anonym sagde ...

nfufarkuw [url=http://ricostrong.net]Rico Strong[/url]