lørdag den 12. januar 2008

Country Dance Contortion Girls

Selvom man kommer fra landet.....

4 kommentarer:

Allan sagde ...

Ja, den har jeg også liggende et sted på min weblog.

Den er bare så sær, besynderlig og fascinerende på en gang.

Jørgen Toldsted sagde ...

Ok, den var godt nok sær ;-)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Ja jeg blev inspireret af Bharfot på min blogrulle, som havde et videoindlæg, hvor hun viste noget dans...lavet af en gruppe kvinder i hendes boligblok..og den var også ret spøjs....tjek det evt. ud her

http://bharfot.wordpress.com/2008/01/10/kjellerdans-missleading/

ja jeg grinede først, da jeg begyndte at se videom om de tre bondepiger, fordi de virkede så uskyldige og naive..og tænkte ved mig selv...ja den er også fra 1944 (tror jeg)...men så overraskede den mig...og sikken de kan bruge kroppene på..uhadada! sikken en virtuositet..det er bare så sejt...så det sukkersøde indtryk ændrede sig...så jeg synes det var nogel seje piger....

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

øv ! hvorfor virker mit link ikke...nogel gange virker det på andres blogge....har dog også oplevet for nylig, at det ille gjorde....undrer mig..