søndag den 27. juli 2008

Søndagsafslapning......


Varmen var dejlig....men jeg fandt mig selv i at finde indendøre og ordne forskellige gøremål...ordne vasketøj, der godt nok kom ud idet gode vejr til tørring......opvasken...eller oprydning....for det var dejligt at komme ind på de kølige gulvfliser og væk fra solen ind imellem....


..og appetitten var lidt "low" for os begge på grund af varmen....så det var kun lidt ymer med friskpresset appelsinsaft jeg fik til morgen...og frokosten sprang jeg over.....men lidt eftermiddagsmåltid fik jeg bestående af youghurt og små chips og så havde jeg købt en vandmelon igår og den passede fint her i varmen...og så gør melonen sig jo fint på billeder med den smukke røde farve...
....og så lidt lekture i form af havebøger og sidde og få gode idéer..men lade det være på idéplanet og bare zappe lidt rundt i bøgerne og nyde alt det jeg kan gøre...



Ingen kommentarer: