torsdag den 4. september 2008

God morgen .....


...hej ! God morgen.....nu står jeg her og venter på Anita....så må hun da snart komme så vi kan få gået den morgentur...det er jo bedst for hende at få rørt sig lidt her tidligt på dagen...så sover hun så godt om natten....men hun er lidt sløv om morgenen for hun skal liige sidde inde ved computeren....flickr og blogbot kalder hun det...nu går jeg altså ind og stirrer på hende..... så siger hun: " Liige et øjeblik..jeg skal bare liige....".....men jeg må nogen gange der ind og skubbe lidt til hende med snuden..og give hende mit " kom nu...se hvor nuttet jeg er"-blik......så hjælper det.......men langsom, det er hun....vuf ! vuf!....må hellere lige gå derind igen.....

4 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Godmorgen - jeg håber, at du har fået gang i Anita - dagen ser dejlig ud :)

Lotte Klemens Thomhave sagde ...

Snuskebasse. Stort kys fra din tante lotte

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Helle K.!

ja det har været en dejlig dag..Anita gav kringle på arbejdet....havde travlt hele dagen...men sidder nu og blogger med et glas iskoldt koldskål i et stort glas og mæt af stegt kyllingefilèt og bagt kartofler med mozarella-ost og smørsovs....og snart står den på kaffe til Anita og en mindre gåtur ...Jeg har allerede været på en lang tur her i eftermiddag med Orla...og i morges kom en af hundevennerne forbi og var på besøg i haven og det gik over stok og sten...så min dag har være t rigtig god...hilsen Birka..

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej tante Lotte !

tak for dine sødeste ord...

hilsen snuskebassen Birka..