tirsdag den 28. oktober 2008

en for sjov tegning på computeren..


6 kommentarer:

Conny sagde ...

Hvor er den flot din computertegning,farverne er meget flotte.

Benny sagde ...

Hvordan har du lavet den Anita?

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej "kom så igang" !

tak for kommentaren...jeg synes også farverne passede godt sammen...blev ret vild med den brunrøde.....

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Benny !

jeg har et lille bitte program, der hedder paint og det kan tegne tynde og tykkere streger og du kan vælge farven på stregerne...den kan også udfylde felter med farve...man kan vælge airbrush-streg...jeg kan godt lide at bruge lidt af hvert...men det kan være lidt hårdt for armen for jeg bruger musen til at tegne med....har ikke den store erfaring i tegneprogrammer og gør bare noget med det jeg så lige har for hånden...kunne forestille mig at man havde nogle programmer, hvor du kan bruge en blyantslignende pen istedet for musen....men jeg kender ikke noget til det...noget du ved noget om, Benny ? for det er faktisk ret sjov at tegne på den måde selvom man ikke kan styre musen til lige streger...så må man bare acceptere det som der sker...

Benny sagde ...

Nej jeg har desværre ikke en pind forstand på sådanne programmer.

Unni K sagde ...

Smukt. Et annet program som er fint å tegne i er Paint Shop Pro. Programmet selges av Corel. En musepenn, også kalt vacom tablet gjør at du kan tegne tilnærmet frihåndstegning, men ellers kan man jo bruke skanner.