søndag den 19. oktober 2008

Stemningsbilleder fra haven og engområdet....







4 kommentarer:

Lotte Klemens Thomhave sagde ...

Man kan bare mærke hvor frisk en årstid det er i dine billeder. På den blå himmel, lyset bag koens ører og dråberne fra blomsterne. Uhmm en frisk morgen, man får får lyst til at tage en bid af det hele!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Lotte !

tak for dine dejlige friske ord som jeg læser her søndag formiddag...tag bare en bid...og nyd en skøn søndag med solsinsvejr....i hvertfald her....høj himmel og klart solskin....så man kan se skidtet i alle krogene vel at mærke...men det bliver jo liggende og der kommer jo alligevel mere i løbet af dagen...så rengøringen må lige vente lidt....til efter lidt maling på nogle billeder og et biblioteksbesøg i eftermiddag...nu er perioden jo kommet, hvor man kan tage på Randers bib søndag mellem 13-16...dejligt...

Benny sagde ...

Jeg kan da godt være lidt misundelig over at du har en ko i baghaven... hvor hyggeligt altså!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Benny !

ja det er faktisk ret hyggeligt at have køer på begge sider af haven....om foråret så glæder jeg mig til at de kommer ud ( ja lige pånær at jeg så ikke mere kan gå ned på markerne med Birka, hvad jeg også nyder i vinterhalvåret) og det er så rart at gå tur hernede i engen når der er dyr at hilse på og kigge på...og de er sgu søde...undtagen når de smutter ud af indhegningen og står på vejen og ikke vil flytte sig og jeg skal forbi og på arbejde....så kan en ret stor ko godt lige være lidt af en prøvelse selvom jeg godt ved de flytter sig bare jeg kommer tæt nok på, men de her køer er sgu lidt familiære nok, nok man skal 1-2 m. ind på livet af dem før de flytter sig.......men jeg glæder mig generelt meget over køerne...de hygger....