søndag den 26. oktober 2008

tagning....øh.......

Jeg er blevet tagget af Anita Hess fra bloggen "Anitas billedblog" og af Helle Koed fra bloggen "Kreative Omgivelser" på næsten samme tid.....

det går ud på følgende:

# Link til din tagger
# Nævn reglerne i din blog
# Fortæl om seks af dine særlige vaner
# Tag seks andre bloggere
# Læg besked hos bloggerne om, at de er blevet tagget

Jeg tager kun delvist imod tagningen og det gør jeg på den måde at jeg ikke sender det videre...men gerne fortæller lidt om mine særheder, men jeg kan ikke komme i tanke om nogen.....hvad gør jeg så.......spørger min mand.....regner heller ikke med at han kan komme på nogen....meeeennnn.......det kan han godt, så foreløbig:

1. spiser ketchup til æg...

....efterhånden kommer Orla på flere og de kommer så her:


2. nægter at være faldet i søvn, hvis jeg sidder og sover over en bog....nej, jeg sad bare lige og tænkte, ville jeg nok svare....har dog lidt svært ved at tale mig bort fra min snorken eller hvorfor jeg har tabt bogen...

3. elsker pommefrites....med remoulade eller mayonaise...

4. jeg kan godt lide elektrisk værktøj...ville gerne have en milwaukee boremaskine, hvis jeg lige havde råd...får det nok...

5. hvis folk spørger om jeg skal have noget mad med, siger jeg ofte "nej, tak " men vil så godt alligevel, når maden er lavet (det er dog blevet mindre med årene, men er der stadig)

6. er mere til praktisk tøj end festtøj ( købte 5 par camouflagebukser her i sommer)...elsker mine vandrestøvler.....elefanthue...


om det så lige er særheder kan jo være svært at bedømme......

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Det er jo ikke sådan meget sært. Okay 5 par camouflagesbukser er måske meget, men man må jo købe medens det er moderne og til at få fat i.
Milwaukee boremaskinen skal du nok få penge til når du nu også har investeret i en elenfanthue ;o)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

tak Benny !

din sammenhæng mellem elefanthue og milwaukee-boremaskinen er interessant...så når du nu hører om et bankkrak i Jylland...så lægger jeg fluks et nyt indlæg på bloggen under overskriften: "Du kan hvad du vil".....tak fordi du ikke synes det er voldsomt sært....