torsdag den 28. maj 2009

At se sit hus fra oven....


for nogle år siden kom en fyr forbi, bankede på og spurgte om vi ville købe det her luftfoto af vores hus...og det gjorde vi så.....sjovt nok kom jeg til at tænke på nogle malerier af gamle gårde, som jeg i tidens løb har set....

billedet her er et foto fra computerskærmen, hvor jeg har gjort brug af google maps og satellite view..desværre så vil den placere mit hus ude i en mark, der hvor det røde A i den runde pilform er ( godt nok på selve vejen) og et stykke fra det rigtige sted.....så på det her skærmfoto har jeg selv placeret en trekantet pil ( som jeg lige har tegnet rød med en tusch) og placeret en hvid hånd......
Men jeg skulle nok kunne finde hjem alligevel......

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Det er sjov, at se det hele lidt for oven og man kan rigtig se dit store drivhus. Jeg venter spændt på ,at hvad hvad du har fået plandet.
Kan du have en god aften

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Conny !

tak for besøget...ja jeg skal ikke have så meget i drivhuset....for det skal også passes og vandes og luges...men tomater, basilikum, lidt grøn peber bliver det til......det er ikke det hele vi bruger til drivhus, men kun ca. 1/4....