mandag den 13. juli 2009

Efter frisør besøg...


Jeg har en rigtig sød frisør..hyggelig og vi har gode snakke.....og hun kommer altid voks og andet i mit hår inden jeg går ud.....her har hun lige fået håret stillet lidt i forskellige retninger med voksen.....
Men når jeg kommer hjem så vasker jeg håret for at få voksen ud og for at fjerne alle de meget små hår, der ofte sidder i huden ....
Men det var dejligt at få det klippet kortere her i sommervarmen...der er ikke noget bedre end end hårvask, når håret er rigtig kort.....

8 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Jeg synes, at du ser frisk og fræk ud med strithår :) - men også uden.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

tak Helle !

det kan være jeg skulle overveje lidt voks og strithår, når jeg skal til et bryllup her i august...

Kim sagde ...

Det er da slet ikke så dårligt.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Kim !

jamen tak skal du have....

Esther sagde ...

Nogle folk kan bære kort hår - du er en af dem :)

Jeg kan ikke, men heldigvis er hårelastikken opfundet, når det er meget varmt :)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Esther !

tak for din søde kommentar...jeg labber den da bare i mig....havde langt hår det meste af min barndom og en stor del af mit voksenliv og brugte meget elestik..så det kender jeg rigtig godt...men man kan bare ikke holde ud at det er udslået hele tiden

KirstenK sagde ...

Synes også det ser frækt og friskt ud til dig med strithår... ved lige nøjagtigt hvordan det er med langt hår...jeg har haft langt hår det meste af mit liv: hestehale fletninger, knold i nbakken osv...nu har jeg kort hår der stritter af sig selv uden voks...he he

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Kirsten !

jeg kan se på dit billede at du sandsynligvis har kraftigt hår og at det stritter af sig selv...det gør mit ikke....( men min frisør kan få det til det)....det må vøre skønt at det sådan bare står eller sidder af sig selv....men jeg kan jo ved særlige lejligheder få det til det.....men det er også ok....vi må leve med det hår vi har...som barn ønskede jeg mig et langt og kraftigt hår med nærmest afrokrøl....sådan er der så meget...ja det med at have langt hår og sætte det op er vist en gængs ting for langhårede....huske rogså som barn at håret gik i stykker, hvis man brugte ganske almindelig elastikker....