søndag den 30. august 2009

Et kig ned i reden...


..her er et kig ned i reden...reden som jeg tror er fra en grønirisk.....der kan ses lidt æggeskaller, blade, mos og så er den foret med nogle hår i kanten af reden....jeg kunne gætte på at de her hvide hår måske tilhørte Birkas gode, samojeden Sheik, som kommer på besøg ofte og selvfølgelig taber sine hår....om fuglen også har brugt Birkas hår eller om de er for stride og korte kan jeg ikke rigtig se...men de hvide ligner Sheiks....

...jeg brugte en stol til at komme i højde med reden, men det var svært og jeg måtte bøje de tynde rosengrene tilside og hive reden hen til mig for at komme til at se...den er stadig i rosenbusken.....men overvejer at klippe den ned.....inden den alligevel forgår af efterblæsten og regnen....

Ingen kommentarer: