fredag den 11. december 2009

Eric Clapton - Tears in Heaven (MTV Unplugged)

I et par dage har jeg gået og tænkt på, hvem der har skrevet sangen "Tears in Heaven"....og kunne ikke komme på det før nu ( jeg googlede det)..og det var Eric Clapton som skrev sangen i forbindelse med sin søns død.....og jeg har bl.a. været med til at synge den til en begravelse og det var meget rørende....
Jeg fandt dog også den her "Change the world" som også er et ret godt nummer af Eric Clapton...http://www.mtv.com/videos/eric-clapton/46587/change-the-world.jhtml
men her er "Tears in heaven"....

4 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Nu, er og bliver jeg en "rocktøs" og Clapton hører også til blandt favoritterne, lige med undtagelse af Tears in heaven, hvilket nok hører sammen med nogen personlige oplevelser, hvor lige netop den sang indgår...

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Kirsten !

ja Eric Clapton har mange gode numre....ja selvom jeg holder meget af sangen så kan "Tears in heaven" kan selvfølgelig også høre sammen med oplevelser , som gør at det ikke er en favorit sang.....

per-olof.dk sagde ...

--mærkeligt jeg ikke kendte den...men tak for link og vink....sir per-olof

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Per-Olof !

Glæder mig at kunne præsentere dig for én du ikke kendte....og tak for visit´en....