lørdag den 20. februar 2010

grønt....


Idag på min gåtur med Birka spejdede jeg efter noget grønt...og okey der var da nogle fyrretræer, men så fik jeg øje på de her grene med lav....det var nok det mest farvestrålende jeg kunne opdrive på min tur ud i naturen idag....og jeg trænger til lidt farver....og glæder mig til erantis, vintergækker og krokus ikke at forglemme....og lidt grønt græs....bedre kendt under navnet "forår".....men det var hvad det kunne blive til idag....og jeg er sikker på at når den første forårsblomst kommer frem, vil det myldre her på bloggene med erantis, vintergækker og krokus....overvejde lige at lægge én på fra sidste år, men nej....jeg venter...mens snefnuggene daler ned...



6 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Det er en hyld ikke? der står et hyldetræ på den rute jeg plejer at cykle, det er også fyldt med lav...det er den smukkeste gule farve man kan tænke sig... forår og erantis, jo tak også gerne til mig!

Frøken Solhat sagde ...

Dejligt med lidt godt for øjet....ja vi må nyde det lidt GRØNNE vi kan opdrive....nu da alt er frosset IGEN virker foråret lidt drilsk :0)

Esther sagde ...

Åh ja, nu må det forår godt snart se at dukke op.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Kirsten !

om det er hyld ved jeg faktisk ikke....fik ikke kigget lige efter det, men ved at kigge på billedet, kan det vist godt se sådan ud...jeg kigger lige nærmere, når jeg kommer forbi igen....og hvor jeg da også glæder ig til duften af hyldeblomster i juni måned, synes som en evighed lige nu...

Hej Dorthe !
Ja det driller godt igennem må man sige....flere jeg eknder som ellers er ret hårdføre mht. vejret...går også og sukker efter forår og mere varme i luften...

Hej Esther !

ja det må det sgu....mon det hjælper jeg bander lidt...LOL

Conny sagde ...

Det var skøn hvis vi snat kunne se lidt gønt græs, jeg er ved, at være træt af den hvide farve.Et par fine billeder med farve.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Tak Conny....man bliver sgu helt afhængig af billeder...