tirsdag den 23. februar 2010

Stadig vinter...


det her er hvad jeg kan opdrive af blomster...eller mere korrekt..... det nærmeste jeg kan komme på blomster i denne tid...

inklusiv denne staude, der nu nærmest er blevet til tørrede blomster....

Birka nyder stadig i høj grad sneen...og det at rulle sig ( underlaget er her ikke afgørende, mudder og ildelugtende rådyrlorte er også fint)....er en af hendes yndlings beskæftigelser...

og sne i ansigtet er bedre end mudder ( synes jeg)....
her er rådyrspor i sneen....og en lang skygge her i eftermiddag ved 16.45 tiden...
her fører rådyrsporene videre...og de går ret tæt på vejen....jeg så dem også her i eftermiddag, men ikke mens jeg havde kamera for hånden....

8 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Ja der skisme ikke megen vegetation til stede for tiden... godt nok nogen lange ben din skygge har!!!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

ha ha...hvad man ikke selv har...må ens skygge have...

Conny sagde ...

Dejlige billeder du har taget ,det ser ikke ud at Birka er bleven træt ad sneen endnu.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Conny!

næ det tror jeg ikke hun gør...men nu er tøvejret kommet...men mon det holder eller der kommer sne igen...synes ikke helt det er et sikkert forår endnu !

vi får se hvordan det går....

Elisabeth Omdahl sagde ...

Ja her er det full vinter ennå.
Masse sne, mer kommer.Men dog litt mildere,så vi får noen fornemmelser for vår.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Elisabeth !

ja håber snart på foråret....trænger sådan til mildere vejr...og som du selv siger....fornemmelsen af forår og at vi går varmere tider i møde....

Anne F sagde ...

Det er på vej, fandt erantis i haven i går.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

ja jeg tror også det er ved at være der...jeg synes fuglene er begyndt at synge og flyve mere rundt....og det tør og nu går jeg i gummistøvler med tykke sokker hernede i engområdet for det er sjapppet og vandet på vejen....men hurra....foråret er på vej...detvar vist også på tide for nu er det snart 1. marts og så skulle det være forår....