torsdag den 15. april 2010

sommerligt...næsten...


I den sidste tid har der været dage, der næsten mindede om sommer...vinden var dog kold men sad man i læ, var det en nydelse og solen har da også lagt de første lag på min ansigtshud...dejligt.....foran huset har jeg påskeklokkerne og vibeæg....og andre krukker, der skal pusles om og gøres pænere....lavendler skal klippes ned og jeg tror min store vedbend (som står under et hjemmelavet stativ af tre grene), som jeg har haft i krukke i næsten 7-8 år... simpelthen er blevet for stor og sandsynligvis er gået ud...men jeg må hellere lige tjekke den grundigt og se om der er noget levende, der skal have en chance...

ved siden af påskeklokkerne har jeg en blå keramikkrukke med engblomme og den er også en absolut yndlingsblomst....

I nærheden af drivhuset fandt jeg to fuglereder, som er fra sidste år....her er en i kløften mellem grene...

her ses den tættere på...
her en rede mellem noget gran....Ja der er liv her i engen....

Ingen kommentarer: