onsdag den 25. august 2010

endnu en ny dahlia/georgine ser dagens lys...

Det har godt blæst kraftigt idag og jeg måtte finde nogle pinde som støtte for georginerne...en af de største...med orange blomst var væltet og jeg er lidt bange for at den måske går helt ud for det var helt nede ved roden, den var knækket noget...hvor meget kan jeg ikke fornemme og om den visner ned eller er okey må tiden vise...men den står ellers så flot og giver meget for tiden....men blæsevejr er de søde georginer ikke meget for...

her ses georginebedet, som er plantet langs med drivhuset....

og her ses den nyeste fotograferet så den er skarp og den er lidt sjov med de røde nistre ( hvis man kan sige sådan).....de er allesammen hjertelig velkomne her i bedet...hvordan de end ser ud...og jeg kigger georginer, når jeg passerer folks haver og i bilen så får jeg ofte et glimt af nogle blomster og skal da lige se om ikke det er ...georginer.....sjovt så mange man ser efter man selv har fået georginer.....og hvor er der mange forskellige...det er ret vildt så mange...det synes jeg er rigtig sjovt ved den her blomst...

Ingen kommentarer: