lørdag den 14. august 2010

Nyeste georginer/dahlier....


Georginerne indbyder virkelig til at have buketter stående rundt i huset...og så finder jeg noget enten i haven eller i engområdet som kan give et passende partnerskab til georginerne m.h.t. farve og form ...og her er brugt lidt fra haven...tror også der er skvalderkål med...

Denne har jeg ventet længe på og jeg var helt nervøs for om den nu ville komme frem, for i foråret var der en af planterne som rådnede væk fra mig...og den her farve er ret flot...en så utrolig mørk og mættet bordeaux farve....

men nu er den på vej.....

denne her husker jeg ikke at have købt....men der er flere som ikke er på de billeder, jeg har fået med til pakkerne med knolde...men det er okey...for det er skønt med overraskelser....( dog ville jeg være skuffet, hvis den mørke bordeaux ikke kom frem).....men jeg glædes over det flor af georginer, som mine planter giver....

2 kommentarer:

Berliner brosten sagde ...

De er godt nok flotte de blomster. Kan godt forstå at du var spændt på den bordeauxfarvede. Den er godt nok flot! Og billede nummer to med de forskellige stadier er imponerende. Men mon ikke vi også får et billede af se af den i fuldt flor? :-)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

jow...det gør du selvfølgleig..idag er det gået en smule fremad...meen ikke nok...det skulle være en kaktus type...så jeg glæder mig of forventer mig en super georgine.....