onsdag den 22. september 2010

En rødhåret filt trold....

Jeg har denne her lille filt trold stående ved siden af min telefon....den er nok ikke mere end 4-5 cm. høj og meget flot udført...jeg har købt den for godt et års tid siden, men jeg kan ikke huske navnet på hende, som har lavet den.......så jeg ville gerne linke til en side her på nettet ( hvis hun har én) og vise, at hun også laver filtede tørklæder og meget mere....men jeg kan desværre ikke huske hendes navn....
Men jeg er rigtig glad for den lille trold og valgte den specielt fordi den havde rødt krøllet hår....det synes jeg var rigtig friskt og anderledes og så lyste den op.....


jeg kom til at tænke på den fordi jeg var inde på Kirstens blog "Bjørnemor..." og se de her skønne trolde...en hel familie....det er da ikke til at stå for hverken for børn eller barnlige sjæle....

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er en rigtig charmetrold du har der :-) Jeg kan huske de små Gjøl-trolde, der var på mode for en del år siden - jeg har vist også noget med trolde :-)

KirstenK sagde ...

Nåe...hvor er hun sød, hun har jo "permanentet hår" Tak for link ti min blog. Hav en fantastisk dag i det gode vejr!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Madame...jeg kender ikke de der Gjøl-trolde, men er stødt på navnet her på nettet...men det kan være lidt "googling" vil hjælpe mig...ja der er søde trolde...det er dog den eneste jeg har....

Hej Kirsten...ja jeg ku`ikke stå for dine billeder...ja hun var vist fået sig en "permanent"...og jeg tror den er meget holdbar...ja vejret er fantasktisk og haven har også kaldt idag....det har været ret så lunt....dejligt...