lørdag den 16. oktober 2010

Frosten kom....























Så kom frosten og satte sig på georginerne...jeg har haft dem dækket af med fiberdug i en del dage...men det er jo en stakket frist...og nu gider jeg ikke mere.....idag fik de så frost og jeg var lidt spændt på at se dem, da jeg har læst at de bliver helt sorte og klasker sammen....men det gjorde mine nu ikke...men det kan selvfølgelig være, det sker op af dagen, når solen tør dem op....
Jeg har dog plukket en del her på det sidste og dem skal jeg bruge til at tage frø af....

5 kommentarer:

Cidinha sagde ...

I love dahias!!My mother has a lot in her garden. Exuberant and
Colorful! Sow and get back beautiful flowers .... beautiful
this!

hugs
Cidinha

Per Teilmann sagde ...

Også med frost er dahlia en flot blomst!
Dejlige billeder :-)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hi Cidinha !

I´m glad that you love dahlias...and great that your mother these wonderful flowers in her garden...yes they must go to sleep these pretty things...and awake in must beautyness next year...you are so right...enjoying your lovely furniture...by the way....

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Per....ja den er faktisk flot med frost...tak skal du have...

Anonym sagde ...

ma sjekke:)