mandag den 11. marts 2013

Knud Odde....sort sol...

Jeg har egentlig ikke lyttet til musik af gruppen Sort Sol selvom jeg nok har hørt musikken rundt på caféer og i radioen......men jeg har altid syntes godt om Knud Oddes maleri og løbende holdt lidt øje med hans maleri via nettet og har osse set en stor udstilling med hans værker på Randers Kunstmuseum for en del år tilbage...og det var en rigtig god oplevelse og hans ting virker meget inspirerende på mig......her er lidt link til et par videoer og en playliste med Sort Sols musik på Youtube.....

lille video på ca. 8 minutter "Hvide snit - sort magi" , hvor man ser ham skære et linoliumssnit of få det trykt.


meget lille video ca. 2-3 min., hvor han fortæller om tilblivelsen af et værk.


Playliste over musik af sort sol (youtube)

Ingen kommentarer: