torsdag den 4. april 2013
























Billedet "Memento mori" har jeg arbejdet videre med og efter at have givet det hvidt omkring linjer af ikke bemalet rød....så besluttede jeg mig for at størstedelen af baggrunden skulle være mørk...dog ikke mørk som når man bruger en sort, men en mørlk som viser en form for dybde....og her valgte jeg at bruge en ultramarinblå som netop ved at bruge den i flere lag, bliver mørkere og mørkere, men bevarer en form for gennemskinnelighed....det er dog ikke færdigt endnu....

3 kommentarer:

Jan Dresler sagde ...

Hej Anita. Long time...o.s.v. :-)

Som altid spændende at se dine frembringelser og især høre om dine tanker i processen.

Conny sagde ...

Det er et rigtig spændende billede du er gået i gang med, jeg glæder mig til, at se det når det en gang bliver helt færdig.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Jan...og altid dejligt med en kommentar fra dig...sender dig lige et smil igen..:O)

venligst Anita

Hej Conny.....du får osse lige et smil herfra....lige nu mangler jeg et par detaljer...men vil afvente tiden og se om jeg skal få idéer til evt. ændringer....:O)

venlige tanker fra Anita