tirsdag den 13. maj 2014

at male ?

Ja at male kan også være dørene og vægge i huset, som jeg er godt i gang med for tiden....og sådan et rimeligt ensformigt arbejde kræver lidt musik....og jeg faldt bl.a. over et nummer af Sting "Fields of Gold" som han skrevet for mange år siden.....og mange andre sangere har udført nummeret på smuk vis, men alligevel vil jeg fremhæve Stings egen version, men af de versioner jeg nu har hørt....også Eva Cassidys udførelse med både nerve og følsomhed....

hør med her

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Hej Anita, jeg giver dig ret - det er utroligt smukt sunget og med stor følsomhed. Eva Cassidy er en kunstner, jeg må udforske meget mere. Tak fordi du fortæller om hende!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

selvtak Madame....håber du nyder det gode vejr her i bededagsferien....her er jeg blevet konfronteret med mange som via facebook ( som jeg dog ikke selv er med i) er blevet udfordret til at hoppe i det kolde vand og dokumentere det og så give stafetten videre...så jeg er stødt på flere som deltager i det....bl.a. på en gåtur langs havnene så jeg to personer stå i badetøj med håndklæde på og en tredje som fotograferede dem....vidste ikke hvad det gik ud på men har siden fundet ud af det...er det mon noget du evt. er stødt på hos dig ?