onsdag den 24. december 2014

jul....

rigtig glædelig jul til jer som kigger ind her.....

2 kommentarer:

Jan sagde ...

Hej Anita...

(Long time no see)

Der er sgutte meget jul over det billede... :-)

Anyway - God jul til dig og Orla og også godt nytår

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej jan....jeg ledte i mine billeder og syntes ikke jeg kunne finde et som decideret havde med jul at gøre og så blev det bare regnbuen...men som du siger..anyway...

også en rigtig god jul med forhåbentlig en del fri og tid til afslapning og hygge...

julen har været fin for os...men et dødsfald i min nærmeste familie, min mors mand blev begravet d. 23. dec. har selvfølgelig sat sit præg....

og min aktivitet er faldet meget, du har ret....

men godt nytår til dig og Lillemor......

venlige tanker fra Anita