fredag den 20. november 2015

på vej....mangler nogle flere farver i billedet...



























Maleriet er næster færdigt men selve den orange-blå konstrast synes jeg blev for dominerende og jeg synes der mangler nogle flere farver...som jeg har tænkt mig skal være i forbindelse med "blomsterne"....udenom de som ligger udenfor selve kroppene...så må jeg se hvad det gør ved billedet...er så småt begyndt på det i midten af billedet...størrelsen på maleriet er 1m. x 1m. og den blå baggrund har jeg prøvet at dæmpe og give lidt mere liv ved at lægge et mønster på som består af ens figurer...her har jeg brugt at tegne et stort A med hvid på blålig baggrund....
jeg synes selv at billedet er rimelig frit til at tolke mange betydninger af det ind....jeg har undervejs tænkt over forskellige oplevelser af billedet, men jeg havde ikke på forhånd tænkt noget med billedet....at personerne skulle holde i hånd kom osse hen ad vejen, men er for mig nok centrum i  en umiddelbart oplevelse af billedet....

Ingen kommentarer: