mandag den 9. oktober 2017

nyt staffeli af gobelin væv....




















                                                                   ....har fået mig et nyt staffeli.....som er en gobelin væv, jeg har lavet en smule om på...ikke så meget faktisk.....jeg har fjernet nogle få dele øverst og i stedet skruet en stykke træ på 110 cm. på som skal støtte kanterne af lærredsrammen.....dejligt at kunne bruge kun ét staffeli i stedet for to, som jeg tidligere har gjort....jeg har osse endnu en gobelin væv, der er noget større end denne og jeg tænker at den kunne jeg bruge hvis det blev nødvendigt til endnu større billeder, men det er ikke nødvendigt foreløbig.....på det nederste billede har jeg gang i to malerier, som endnu er på vej.....men dejligt med nyt stafffeli.....

2 kommentarer:

Jan Dresler sagde ...

Hej Anita.

Længe siden, men sandeligt rart at se/høre til dig.....selvom jeg da kigger på dine flickr uden at kommentere.

Stort staffeli = store malerier..... Får du udstillet noget ? Og hvordan går det med Orla ? I bor vel stadig ved Gudenåen ?

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej jan.....ja alt er ved det gamle.....skriver bare ikke så meget her på bloggen.....har ikke udstillet meget de sidste mange år men er i gang igen.......¨
vh anita