fredag den 15. februar 2008

Majbritte Ulrikkeholm....spændende person/kunstner...

Jeg har hørt navnet nævnt og lagt mærke til det fordi det klinger så smukt...hun hedder ikke bare majbritt Ulriksholm...nej Majbritte Ulrikkeholm...det er da smukt...

Stødte på hende fordi min mand havde hørt en radioudsendelse i serien "Her har jeg rod" på P1....der i øvrigt har flere gode radioudsendelser med andre spændende personer....generelt synes jeg P1 er den bedste kanal....Link til udsendelsen på P1

Jeg troede egentlig hun var klassisk musiker...cello eller lignende........men hun er sanger og forfatter...læs mere om hende på Litteratursiden.dk

Og så har hun en særpræget stemme som jeg synes er spændende og som jeg får lyst til at høre mere af og jeg får også lyst til at vide mere om hende...se hendes hjemmeside

Hør også et p1-program om Majbritt Ulrikkeholm og hendes musikalske partner og partner i privatlivet Søren Frieboe....Troens stemmer...

Ingen kommentarer: