søndag den 26. juni 2011

Mine papirskåle er ikke glemt..

Men jeg har godt nok haft travlt med haven og jeg mangler tid til alt det som jeg også gerne vil...( ja sådan er det faktisk oftest egentligt...døgnet mangler timer og trætheden overvælder jo også én og hvile skal man jo have)....men jeg har ikke forvist papirskålene til fortiden.....og er nu gået igang med en skål hvor jeg arbejder med at lave en rundet kant foroven på den....egentlig ville jeg gerne have en lille afrundet kant, da jeg sidste sommer lavede en rigtig stor skål, men her blev kanten bare noget bredere end jeg faktisk havde tænkt den...sådan går det nogen gange...men nu har jeg fået lavet en mindre kant og er tilfreds med den og så skal jeg arbejde videre med skålen....og det er dejligt at være igang igen....



Ingen kommentarer: