fredag den 15. marts 2013

Jason Mraz

ind imellem så falder man lige over noget musik mens man leder efter noget andet....Vocal Line ledte mig på sporet af Jason Mraz....ikke lige det her nummer...men nummeret "Geek in the pink"....og det fik mig til at lytte på en playliste med numre af Jason Mraz og han har utroligt mange rigtig glade og dansevenlige numre...og fik mig osse til at danse lidt ind imellem alt det stillesidende maleri...men jeg faldt osse over det her mere stille, alvorlige nummer...."A hard rain´s gonna fall" som er et Dylan nummer....meget smuk tekst...melodien osse....men en tankevækkende tekst...jeg kendte ikke nummeret, da jeg ikke kender så meget af Bob Dylan...men jeg kunne godt høre at det var fra en anden tidsperiode og nok var et nummer skrevet af en anden.....

lyt med her

Ingen kommentarer: