fredag den 15. marts 2013

smuk musik af Tracy Chapman.... arr./udført af Vocal Line

Jeg er ret glad for at høre koret Vocal Line og har et par cd´er som jeg ofte hører....en af dem er indspillet tilbage i 2002-2003 og hedder "Emotional landscape" ...
Jeg holder af rigtig mange af numrene, men særligt nummeret "Mountains O´Things", der oprindeligt er skrevet af Tracy Chapman, har jeg hørt med større opmærksomhed her til start på dagen...
En dag som begyndte med masser af solskin udenfor og 5 rådyr, der gik og spiste af den lidt frosne mark ved siden af min grøntsagshave...jeg var dog indenfor og nød samtidig kaffen og varmen i huset....og glæden ved et dejligt vejr...at det er fredag...og dagen er åben for hvad jeg har lyst til...hvilket nok vil blive at male og samtidig lytte til musik...og så ellers bare glædes over at selvom snestorm og en smule vinter truer i næste uge...så...
er foråret på vej.....

lyt her til nummeret "Mountain O´Things"  (play fragment)

Ingen kommentarer: