tirsdag den 22. oktober 2013

in progress....






















Nogenlunde samtidig arbejder jeg på to malerier og en stor papirskål...skiftevis mellem dem....det øverste maleri er næsten færdig...jeg arbejder med at give cirklerne streger i kontrasterende farver og mangler lidt...det næste maleri er inspireret af et foto jeg tog for et par år siden af nogle pileblade i mudder....og min brug af fotoet var i forbindelse med en papirskåle og dengang fik jeg ikke brugt min umiddelbare inspiration...som var mudderets grålige farver i lyset....så nu har jeg brugt inspirationen igen men til et maleri...som stadig er på start niveau...men så langt at jeg har en fornemmelse for det...
Den store papirskål har fået et slags mosaik-mønster...og foreløbig regner jeg med det skal være sådan på ydersiden...meen....måske kommer der noget mere...er lidt tvivl om det....indersiden mangler stadig....
Så en del som stadig er på vej....

Ingen kommentarer: