Viser opslag med etiketten for sjov. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten for sjov. Vis alle opslag

mandag den 31. januar 2011

is pyt.... :O)



























Jeg fandt denne is pyt  på marken.....og med lidt forestillingsevne... :O)

torsdag den 11. februar 2010


Livet er sgu ikke for kort til rosenkål, siger jeg bare....
klistermærke fundet ved parkeringspladsen bagved kulturhuset i Randers....tjek selv hvad der skulle være bedre end rosenkål, hvis du gider......jeg er ude for at købe rosenkål...