Viser opslag med etiketten skrift. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten skrift. Vis alle opslag

torsdag den 20. januar 2011

Leg med noget skriftlignende...





















Nogen gange så sidder jeg bare og tegner løst og fast og her fik jeg en pludselig indskydelse til at lave noget skriftligt uden at det var en skrift, som kunne læses...men mere en leg med skriften som billede....og som noget grafisk og smukt.....
Jeg blev faktisk  på en eller anden måde inspireret af en kunstner som hedder Gudrun Hasle og hun bruger skriften rigtig meget, men på en speciel, mere dybtgående og meget omvendt måde....læs mere om hende her
En meget interessant kunstner...

Jeg overvejer at lave en skål, hvor jeg bruger metoden til at dekorere den med noget, der ligner skrift men bare er leg med noget der ligner....