Viser opslag med etiketten hindbær. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten hindbær. Vis alle opslag

fredag den 15. april 2011

der var tilbud på frugtbuske....


hindbær, stikkelsbær og ribs

affald fra plantning af bærbuske








































Det var et impulskøb af 29 bærbuske, der gjorde det nødvendigt at dagen kom til at indebære plantning af dem alle sammen.....ellers tørrer de ud...de har bedst af, at komme i jorden så hurtigt som muligt....20 kr. pr. stk. i Netto var ikke til at stå for, når vi nu have snakket om, at vi nok egentlig gerne ville have både frugttræer og bærbuske fremfor kun frugttræer...så nu er det gjort....
Vi har dog en del bærbuske i en anden have stadigvæk...men mest solbær, hvide ribs og nogle få stikkelsbær og så brombær fra tornfrie planter har vi da også....så hindbær er den nye frugtbusk i haven...og går alt som det skal så kan hindbærrene sagtens finde anvendelse i madlavningen og til fryseren....