søndag den 17. januar 2010

Award...delvist..

Jeg har fået en award af helle Koed fra Kreative omgivelser og jeg siger mange tak for de dejlige og rosende ord som jeg har fået med på vejen, tak skal du have Helle...
Men jeg er faktisk ikke til kædebrevsawarder sådan rigtigt, men jeg vil gerne skrive 7 ting om mig selv....men har ikke lyst til at sende awarden videre....

1. Jeg er ved at blive mere og mere til vegetarmad uden at jeg nogensinde tror jeg vil forsage kød overhovedet. Jeg bliver bare voldsomt inspireret af kogebøger med vegetarmad og holder meget af, at arbejde med frugt og grøntsager, når jeg laver mad....

2. I år 2009 blev jeg meget interesseret i geologi og har i den seneste tid købt en del bøger og blevet rigtig interesseret i at finde fossiler....og har i den forbindelse lært en masse nye ord.....kridt/tertiær-grænsen....trilobitter...fur-formationen...archeopteryx bl.a. og i den forbindelse meldt mig ind i en amatørgeologisk forening/stenklub...

3. Jeg synes selvforsyning er interessant og kan også se perspektiver i at mindske mit forbrug...spare på ressourcerne, for ofte har jeg faktisk et større indkøb af både mad m.m. end jeg faktisk har brug for....kunne tænke mig at der var en større balance her mellem faktisk forbrug og det som jeg anskaffer mig...

4. Holder meget af at være i naturen, opleve dyrene i det område jeg bor i og glæder mig over naturens omskiftelighed på godt og ondt ( selvom jeg lige nu går og ønsker mig lidt forår)...

5. holder meget af at fotografere af lyst og interesse....

6. kunne godt blive inspireret til at gå igang med at strikke hjemmelavede sokker...men har ikke helt styr på hvordan, selvom jeg strikkede mange sokker for mange år siden...går ud fra det hurtigt kommer, hvis jeg kommer igang...

7. jeg er 1 meter og 57 cm. høj og vejer ca. 57 kg...så det er vist som det skal være....kan dog mærke kroppen forandrer sig med alderen....og mærke hvis jeg har siddet for meget ved computeren.....


Men skulle nogen have lyst til at skrive 7 ting om sig selv er bolden bare givet videre...ingen tvang...

Ingen kommentarer: