Viser opslag med etiketten hundehvalp. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten hundehvalp. Vis alle opslag

torsdag den 25. december 2008

Birka fik en fin spiselig gave og et passende kort....


Kære Birka !

Glædelig Jul ps: Håber du kan lide Pedigree


Det er ikke Birka på kortet men måske en fjern slægtning til Birka......men hun kunne have set sådan ud som hvalp.......ja vi hundeejere kan jo ikke stå for billeder af små hundehvalpe og oven i købet en brun labrador...så er vi solgt......så denne lille fyr skulle lige på bloggen og Birka har nydt det første af sin dåse med Pedigree Pal med velbehag......sikken et dejligt hundeliv.....