Kære Birka !
Glædelig Jul ps: Håber du kan lide Pedigree
Det er ikke Birka på kortet men måske en fjern slægtning til Birka......men hun kunne have set sådan ud som hvalp.......ja vi hundeejere kan jo ikke stå for billeder af små hundehvalpe og oven i købet en brun labrador...så er vi solgt......så denne lille fyr skulle lige på bloggen og Birka har nydt det første af sin dåse med Pedigree Pal med velbehag......sikken et dejligt hundeliv.....