tirsdag den 20. maj 2008

tagged igen...

Børge Klit Johansen har tagged mig og selvom jeg lige er blevet tagged så hopper jeg med igen

Opgaven lyder:1. Pick up the nearest book.2. Open on page 123.3. Find the fifth sentence.4. Post the next three sentences.5. Tag five people, and acknowledge who tagged you.


men jeg gider ikke finde min ordbog, da det så bliver en gentagelse af sidste gang, for ordbogen er nærmest, dog har jeg nogle løsblade som egentlig er nærmere og her tager jeg så det øverste....

..."det der lykkes og et bedre samspil med børnene betyder, at målet om fredagstilstande hele ugen, snart er nået.

Af: Vibeke Bye Jensen".....

Det er fra en artikel fra BUPL´s blad "Børn & Unge" nr. 15, 2003 der omhandler arbejdet med gyldne øjeblikke og arbejdet med ICDP og anerkendende relationer.....læs artiklen her

Jeg hopper dog lige over næste punkt som går ud på at tagge 5 personer...

Ingen kommentarer: